De Connectivity Factory heeft als doel om haar  resellers te supporten in het verkopen van zakelijke totaaloplossingen op het gebied van Telecommunicatie.  Dit gebeurt door middel van kennisoverdracht en het tot stand brengen van samenwerkingen tussen IT en telecom resellers met als doel Totaaloplossingen te verkopen. Om deze strategie te ondersteunen en te ontwikkelen heeft de Connectivity Factory diverse kennisprogramma’s ontwikkelt.

De support afdeling bestaat op dit moment uit 2 teams, zakelijk en consument, je rapporteert aan het afdelingshoofd.

Je werkt vanuit Apeldoorn van waaruit we met het hele team onze 400 zakelijke partners verspreid door heel Nederland helpen succesvol te zijn. De werksfeer kenmerkt zich door een winnaars mentaliteit, ruimte om ondernemend te werken, informeel, energiek en ambitieus. We zijn zeer gedreven om de beste te zijn in de markt(en) waarin we actief zijn en jij maakt daar een belangrijk onderdeel van uit!

De functie

Als Support medewerker ben je, als eerste aanspreekpunt en single point of contact, (mede) verantwoordelijk voor het bedienen van onze partners Je werkt veel samen met het gehele Connectivity Factory. Daarnaast pak je met je team uiteenlopende en uitdagende projecten op om onze groeiambitie waar te maken.

Een veelzijdige en uitdagende baan voor een professional met energie, passie en inzet!

Heb jij een mbo werk- en denk niveau en een commerciële of ICT gerelateerde studie afgerond? Ervaring met en kennis van telecommunicatie in het MKB of grootzakelijk is een pré.

Jouw werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor onze partners via telefoon, tickets en email;
  • Verantwoordelijk voor het bewaken en oplossen van vraagstukken van onze partners en/of leveranciers;
  • Verantwoordelijk als single point of contact om vraagstukken op te lossen met behulp van je interne collega’s;
  • Actief samenwerken en ondersteunen van interne collega’s;
  • Service en dienstverlening  continue verbeteren;
  • Pro-actief commerciële kansen signaleren en delen;
  • Werken dmv gestelde SLA’s, en pak je de oorzaken aan indien de SLA’s niet worden gerealiseerd;

 

Jouw kwaliteiten

  • Afgeronde mbo opleiding;
  • Kennis van (mobiele en vaste)telecomdiensten en IT diensten is een pre;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een support functie in de telecom sector
  • Teamspeler;
  • Hands on mentaliteit;
  • Commercieel ingesteld en resultaatgericht;
  • Overtuigingskracht;
  • Klant en service gericht;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Bereid om tot het uiterste te gaan om een vraagstuk voor een partner op te lossen.

 

Reageer snel en mail je CV naar personeelszaken@telecombinatie.nl